Мигелито

Members
  • Content Count

    473
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    28

Мигелито last won the day on December 18 2020

Мигелито had the most liked content!

Community Reputation

54 Хороший

1 Follower

About Мигелито

  • Rank
    Дипломированный Минёр
  • Birthday 01/14/1973

Информация

  • Машина
    Paceman S (R61)
  • Пол
    Минёр
  • Город
    Тверь

Recent Profile Visitors

2753 profile views
  1. Имхо, кончился резистор отопителя (деталь № 2).
  2. 82732182449 - зап.комплект для велокрепления. Все, что на картинке, кроме ключей
  3. Покопайтесь на форуме. Ошибки почитать - тоже сильно поможет.
  4. Страницы 53-54 мануала. Сам мануал
  5. Примерно так (взято отсюда) VIN2C76536 Prod. Date2015-05-12 TypeJCW SeriesF56 ( Series) Body Type3 doors SteeringLeft Hand Drive EngineB48O Displacement2 Power170kw / 231hp DriveFRONT TransmissionAutomatic ColourChili-red (851) UpholsteryDinamica/fabric Carbon Black (DAE1) Check mileagehttp://www.auto-records.com Editions And Packages S701Area-Code 5 For DVD S785White Direction Indicator Lights S7L5Wired Comfort And Interior Equipment S441Smoker Package S4BDInterior Surface Piano Black S450Height Adjustment, Passenger Seat S428Warning Triangle And First Aid Kit S4AAHeadlining Anthracite S4VAMINI Driving Modes S473Armrest Front S4F3Colour Line Glowing Red S4NEBlow-By Heater S4FNJohn Cooper Works Sportsitze S494Seat Heating Driver/Passenger S402Panorama Glass Roof Multimedia S6ADMINI Head-Up Display S674Hi-Fi System Harman Kardon S6NMMINI Connected S6UDLanguage Version, Russian S6NEExtend. Mob. Phone Preparation Bluetooth S609Navigation System Professional S6NTMINI Connected XL Driver Assistance And Lightning S521Rain Sensor S534Automatic Air Conditioning S5AARear Fog Light S508Park Distance Control (PDC) S563Light Package S550On-Board Computer S544Cruise Control With Brake Function S548Kilometre Speedo S5ASDriving Assistant S5DPPark Assist S5A4LED Headlight With Extended Scopes Wheels And Drive S2VGPerformance Control S249Multifunction F Steering Wheel S2PALocking Wheel Bolt S223Adaptive Suspension S2HYMINI LA Wheel Track Spoke Black S2TBSport Automatic Gearbox S2VBTyre Pressure Display S2XCJohn Cooper Works Leather Steering Wheel Environment And Safety S8LRCountry Control Russia 10323 S842Cold-Climate Version S891On-Board Literature, Russian S3AGReversing Camera S302Alarm System S345Chrome Line Interieur S359Visibility Package S8S3Automatic Locking During Starting S383Roof And Mirror Caps, Black S313Fold-In Outside Mirror S329Engine Compartment Lid Stripes, Black S8KKDummy-SALAPA S325Rear Spoiler Other Equipment S9AAOuter Skin Protection S1CASelection Of COP-Relevant Vehicles
  6. Можно, NCSExpert в помощь, аналогично любому BMW. Удалить $2VB, добавить $265, физически оторвать RDC. Поскольку процесс связан с перекодированием CAS и FRM - лучше к спецу, дабы не грохнуть
  7. Чтобы не плодить повторы, см.пост D_quest'а Есть англоязычный вариант, смысл в целом- тот-же N14 Engine - N14B16AC (171hp / 177 ft-lbs) Infinitely variable single VANOS (intake only) Siemens DME MED17.2 engine management N18 Engine - N18B16M0 (181hp / 191 ft-lbs) Infinitely variable double VANOS Map-controlled oil pump Variable valve timing (Valvetronic) with 3-phase servomotor and integrated eccentric shaft sensor Composite camshaft construction New piston design Siemens DME MEVD17.2.2 The PCV design is updated in the N18. Rather than an external hose on the passenger side, the vacuum line is internal to the valve cover. This is (presumably) intended to reduce propensity for effluents pooling in the intake manifold. The boost line between the valve cover and turbo intake pipe is also different but seems to be functionally equivalent. The N18 added a cosmetic cover over the front of the valve cover. The N18 adds a small heat shield over the turbo oil pipe to help mitigate any coking in the line. The turbo intake pipe in the N18 is rigid, as opposed to the flexible pipe in the N14. The noisemaker is eliminated in the N18. The N18 intake airbox base is slightly different (the JCW intake won't fit because the mounting screws don't line up). The N18 oil dipstick is different (and many would say a step backwards in usability)
  8. Были бы ошибки по смеси и пропускам воспламенения. Больше похоже на ТНВД, если, конечно, датчик давления в рейке не врет. Датчик, кстати, можно добыть отдельно от рейки, позиция 9. Требуются доп.исследования, имхо...
  9. Клапана-то? Да неужели Да, затратный сальничек Конечно. К своим приличным годам до сих пор не наигрались в машинки... Не всем же быть "дорогими диагностами", мы - люди попроще. И повежливее
  10. Если Вы не некромант -нет. При таком пробеге и симптомах - труп. К сожалению - да. Нет. Просто "№%?№. Нет, пожалуй даже "№%?№"№%?№ Живой R50-53 найти почти невозможно. Найдете - да. См. предыдущий ответ. Плюс - цель приобретения (погонять/просто перемещаться). Автомобили - вообще зло. Нервы, расходы, прогрессирующая адреналиновая наркомания... Жене(без опыта вождения) вариатор - нормально.
  11. https://tis.bmwcats.com/document/repair/R56/g11:a3000:w13064/t1131/ Приспособы понадобятся. И гаражик теплый и светлый. Лучше в сервис Vanos-ы можно для начала местами махнуть - их на атмо 2 штуки